miércoles, 13 de febrero de 2008

Aquells moments


Avui pretenc fer un recordatori de grans moments, francament no crec aconseguir-ho però potser entre tots el podem anar creant , moments d'aquells en els que tots hem entès que en el fons perquè aquesta amistat infinita que ens uneix, grans moments com en gall fet caldo amb els peus trinxats a salions, o en nalor rebent un atac de lapos de tota la resta, o aquell instant quan en jango i jo mateix observàvem des del balcó de les arcades del pla un emocionant combat entre en mitok i en nalhi, quins moments i les converses eren sens dubte impagables, moments com en el gran joc dels globus d'aigua en l'humor amarillo pla version, quan en gall era en ple procés de forjació del mite que ara és, i ens va venir tot motivat amb el katshup i va dir ""em fare una diana a la panxa!!!!"", o el moment quan jo mateix vaig llançar amb precisió un globus que va impactar sobre nalor... com aprecio aquell moment, o fins i tot moments mítics com la imagnum o la motorola, o els dies quan érem petits jugant al joc del moro mullant tota la casa, tots aquests moments , la construcció del temolo de Pandora , entre tantes altres coses. L'altre dia amb la bomba frustrada amb en nalga....

en el fons nosaltres som superiors,
molt superiors, ètnicament tenim un color homogeni, però algun gen ens diferencia de la resta, clarament tenim un carisma que ens fa únics i orgullosos de nosaltres, som habitants del pla
els més dignes hereus de larsson i de steve Irwin i de'n Marcial, Marcial el digne, penso que és un gran nom per ell. Marcial el Digne m'ha agradat


be doncs no se quina fotu posar... be de fet se m'acaba d'ocórrer un moment que em deixava ja el veureu vosaltres mateixos , un moment únic companys


us estimo infants

fin una altre


by rulesmen

1 comentario:

Anónimo dijo...

Certament penso q molt poca gent pot haver viscut un cumul aixi dexperiencies qet marqen una manera desser increiblement teknika