miércoles, 25 de marzo de 2009

El noi dels lloms

i





Sempre he pensat que la vida és un reguitzell d'obligacions, néixer, créixer, pondre ous i morir, cokkk cokkk cokkk!!!!!!! els pares et diuen estudia, treballa, treu-te el carnet de conduir, el govern et posa multes i et persegueix pel carrer, l'església et diu que siguis bon nano i que maltractis als infidels, cokkk cokkk cokkk, la societat obliga a que ens tallem els cabells, a que estiguem prims, a que siguem atractius, i com reaccionem????????? cokk cokk cokkkkkk!!!!!


la privo a saco, fumo porros i sobretot menjop carn!!!!!!!! molta carn , llom, filet, pexuga, tendrum, xurrasco, galta peus, costelles, i de qualsevol animal, m'agraden tots!!!!!!



I es que jo sóc molt diferent de la resta, la meva manera d'entendre el món es basa en el consum, en la tendres de tot el què em rodeja, veig l'Obama i veic carn magre, gairebé podrida, miro el Carod i veig pa sec amb una sobrassada florida, en mirar a l'aznar veia un tros enorme de tendrum, sense carn , una bomba grassil i morta que tan sols aporta misèria i fam, el fastig que em produeix és el que una persona normal hauria de sentir en veure una piscina de formatge amb grumolls olivosos,,, cokkk cokkk cokkk,

si jo sóc ben diferent, ja no són ni un borratxo ni un subnormal, ara sóc un gall menjador compulsiu de carn, que basa la vida en el seu pensament ineludible i impertorbable, sóc el més fort i el més digne, el més molsut i noble, el que té els lloms més contundents i el més ample, tant de cor com d'esquena, sóc jo cokkkk cokkkk cokkkkkkkkkk!!!!



Ve a la escuela dice la madre del gallo...
treu-te el carnet del cotxe diu Victor Grassa...
Menja formatge i olives diuen els tres joves...
dame el cubata dice el sudaka de la bmx...
ven al lavabo dice el otros sudaka....
yo no creo en estas cosas,
yo he elegido 3 pollas,
la polla de la nobleza pequenya pero segura,
la polla de la virtud, el equilibrio,
y la polla del placer para Stacy Silver


aquest és el meu cami seguiu-lo i de ben segur que sortireu victoriosos


coooookkkkkkkkk cokkkkkkkkkkkkkk cokkkooooooooooookkk

3 comentarios:

Jango dijo...

QUIN CAMI MES DIGNE !

Anónimo dijo...

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD uoooooooo ostres el meu cami es realment molt teknik xDDDDDDDDDDDDDDDD k bo xDDDDDDDDDDDDD

en la vida real me como carne asiiiiiiiii de grande xDDDDD

Man in the dark dijo...

M'agrada